zaterdag 3 juli 2021

lente op de boerderij


Hallo allemaal, kijk het Varken lol hebben.. Wat zit er toch op de neus van de koe? De Build up Koe 470.713.859 en het Build up Varken 470.713.858 blijven toch geweldig leuk. 


Verder heb ik ook de Bomen van Dutch doobadoo gebruikt ( 470.713.853)

Voor de Bomen heb ik het hekje gebruikt van marianne design (COL 1423) en het gras van marianne design (CR 1355)


De kip boven op het hek is een mal van Nellie Snellen ( SD123) ik heb zelf de vleugel erop getekend en de staart wat bewerkt. 



Op de neus van de koe zit een lieveheersbeestje. Dit is een mal van Joy Mery's bees 


Het Designpapier op de achtergrond komt van Joy Fun fair (6011 /0667) Het Designpapier op de Bomen komt ook van Joy At the zoo (6011/0595) 

Ook heb ik weer accentlijntjes aangebracht. 
Dit heb ik gedaan met een zwarte fineliner en een witte gelpen. Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met deze kaart. Leuk dat je langs kwam op mijn blog. Nog een fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...