woensdag 16 juni 2021

Hoera vakantie


Hallo allemaal, eindelijk daar is hij dan de zon. Daarom dit heerlijke zomerse kaartje. Maar het blijft uitkijken dat je niet verbrand.  Aiiii..... Voor het dutch doobadoo Build up Varken  (470.713.858) is het te laat. Hij is lelijk verbrand. En hij is helemaal vergeten zijn zonnebril af te zetten... 

De Basis kaart is 25,5 cm Hoog en 22 cm Breed. Het super leuke strandhuisje is een mal van Dutch doobadoo (470.713.719)
Op dit strandhuisje heb ik het Design papier van Joy Feeling Grabby gebruikt (6001/0559) 

Het fototoestel de Flamingo en de golf komen uit het Design papier van joy  To the Beach (6011 /0658) Deze heb ik uit de vellen geknipt. De Bal en de Zonnebril heb ik zelf getekend. 

De reddingsboei komt van het Dutch doobadoo Build up stencil zeeleeuw  (470.713.849) 

De wolken zijn van Joy (6002/0199)


Het zand op het strand heb ik zelf getekend en geknipt. De zon zijn 2 snijmallen waar ik 
zelf een gezichtje op heb getekend. De Palmboom op de achtergrond is een mal van Joy crafts /Jenine's Art Hobby solutions Dies Zomervakantie Palmboom (F14YCD10062) Verder heb ik nog de Dolfijn gebruikt van Joy Under The Sea (6002 /0992) 


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Nog een hele fijne dag en tot snel. Groetjes Ria 

4 opmerkingen:

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...