zaterdag 12 juni 2021

zomer groetjes


Hallo allemaal, met deze 3 nieuwe mallen van Dutch doobadoo moet je wel een zomers kaartje maken. Ze zijn echt geweldig en komen eind deze maand uit. De mallen zijn de Build up Flamingo ( 470.713.880) 

De Build up Palmbomen ( 470.713.879) 

En de Card Art mal Volkswagen Bus   (470.713.876) 

De Slippers, Bal, Surfplank, Kokosnoten en de Koffer heb ik zelf getekend. 

De wolken komen van marianne design Eline's Schaap ( COL 1385) 

Verder heb ik natuurlijk weer accentlijntjes getrokken. Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met dit kaartje. Leuk dat je langs kwam op mijn blog en tot snel. Groetjes Ria 


2 opmerkingen:

  1. Een prachtige zomerse creatie heb je met die stencils gemaakt Ria. Wat een werk om dat allemaal te tekenen en te snijden/knippen. Die accentlijnen maken het wel helemaal áf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda. Het is inderdaad even een werkje. Maar ook super leuk om te doen. Groetjes Ria

      Verwijderen

Beary cute!

Hallo allemaal, deze keer ben ik nog eens aan de slag gegaan met de Build up baby beer. Ik vind hem zooo geweldig!! Het Designpa...