maandag 19 juli 2021

Beterschap!


Hallo allemaal, ik blijf de Build up Kikker echt geweldig vinden ( 470.713.875) 

Ik heb hem deze keer gecombineerd met de Dutch doobadoo scooter ( 470.713.873) 

Ik heb de Kikker achter op het zadel geplaatst, omdat anders zijn voorpoten te lang waren. Nu kon ik op het zadel een heerlijke mand fruit zetten. De mand die ik gebruikt heb komt van Marianne design 
(LR 0520) Daar zit ook het strikje bij. 


Ik heb het lijfje gemaakt van de kop van de Kikker. Heb hem overgetekend en er daarna een stukje afgeknipt (zie foto) 

De voorpoten heb ik overgetekend en daarna doorgeknipt. Heb ze iets rond geknipt (zie foto) 

Ook de achterpoten heb ik een beetje bij geknipt (zie foto) 


Het fruit in de mand is ook een snijmal van Marianne design (Col 1469) 




De stempel aan het mandje is eveneens een mal van Marianne design Fris en fruitig (CS 1030) 

Als laatste heb ik de kaart gemat. Dit gaat als volgt. Als je de kaart klaar hebt leg je hem op een vel cardstock. In mijn geval is dat de kleur zwart. 


Dan trek je met een potlood een smal randje langs de hele kaart. 

Ik heb de binnenkant van de kaart ook gedaan. Dat vind ik zelf mooier. Maar dat hoeft natuurlijk niet. Dan blijft het binnenin gewoon zwart. Het is wat jezelf het mooiste vind. 


Als je de kaart hebt voorzien van een randje dan haal je hem eraf en knip je langs de rand die je er net hebt langs getrokken. 


Als je de ondergrond hebt uitgeknipt leg je de kaart er weer bovenop en plakt het vast. En kijk je hebt een matrand langs je kaartje. 
Hopelijk heb ik het een beetje duidelijk uitgelegd. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...