maandag 12 juli 2021

Bumba kaartje


Hallo allemaal, de meesten kennen hem wel. Bumba de clown. Hoe leuk is het om daar een kinderkaartje mee te maken. De basis kaart is het Cadeautje van Dutch doobadoo


Het Cadeautje schuif je eigenlijk in een soort envelope. Deze heb ik niet gebruikt. Ik heb alleen het Cadeautje gebruikt (470.713.560) 
Bumba zelf heb ik van 3 Build up mallen gemaakt. Het hoofdje en het lijfje komen van het Build up stencil Sint (470.713.824) 
De armpjes die ik gebruikt heb zijn van de Build up Leeuw ( 470.713.881) 
En als laatste heb ik de handjes van de Build up Kerstman gebruikt ( 470.713.830) 
De muts, schoenen en het plukje haar heb ikzelf getekend. 

Het blauwe designpapier wat ik gebruikt heb is van Dini design 

Het Designpapier met de grote stippen is van Joy Lets party ( 6011/0609) 

De tekst stempel gefelicitaart komt van Joy Clear Stamp Banners ( 6410/0526)

Verder heb ik het design papier van Piatec gebruikt. In deze papierlijn zitten ook hele leuke plaatjes die je uit kunt knippen om ze daarna te verwerken op een kaart/album. 
Die heb ik dus gekozen voor deze kaart 

Verder heb ik weer accentlijntjes getrokken met een zwarte fineliner en een witte gelpen. En deze keer heb ik er ook een rode fineliner bij gebruikt. Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met dit kaartje. Ik wens je nog een hele fijne dag en tot snel. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...