dinsdag 6 juli 2021

zomervakantie!!


Hallo allemaal, hoe heerlijk is het om Je vakantie in deze gezellige caravan door te brengen. Lekker genieten van de zon, zee en het strand. De Build up Flamingo gaat dit zeker doen ( 470.713.880)

De Caravan die ik hiervoor gebruikt heb is een mal van Dutch doobadoo (470.713.601) 

Achter de caravan heb ik de Build up Palmbomen gebruikt (470.713.879)

De kokosnoten in de boom komen uit een pons. Daar heb ik met 2 fineliners streepjes en stippen opgetekend. De kleuren fineliners die ik gebruikt heb zijn zwart en bruin. Heb er ook streepjes op aangebracht met een witte gelpen. Nu lijken ze meer op echte kokosnoten. 


De Slippers, Bal en de Gordijntjes heb ikzelf getekend en ingekleurd. 


De wegwijzer komt van het knipvel Piatek summer vibes 



De teksten op de wegwijzer komen van Joy /Noor design labelvellen At the beach 
( 6011/0428) 


De zon heb ik van 2 snijmallen gemaakt.  De stempel Zomer groetjes komt van Bella Lulu
Clear stamp Zomer (3002/0108)

De super leuke lampjes zijn van Docrafts love Santa christmas Lights Trim multi - colour 3m
Het gestreepte design papier op de Caravan is van Dini design. Ik heb de kaart afgewerkt met accentlijntjes. Hier heb ik een zwarte fineliner en een witte gelpen voor gebruikt. Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Nog een hele fijne dag en wie weet tot snel. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...