woensdag 11 augustus 2021

kerstkaartje


Hallo allemaal, de tijd van kerstkaarten maken komt er weer aan. Hoe geweldig gaaf is het dan om daar de nieuwe Dutch doobadoo Build up mal Boo Rendier  voor te gebruiken (470.784.012)

Ik heb het Rendier boven de sok uit laten kijken. Dit heb ik ook met de Kerstman (470.713.830) gedaan. Gezellig samen gluren. Bij de kerstman heb ik de oogjes en de neus van het Rendier gebruikt. 

De kerstsok die ik gebruikt heb is ook een mal van Dutch doobadoo (470.713.681)

De Cadeautjes komen van Marianne design PS8047



De Kerstboom die ik erachter heb gebruikt is ook een nieuwe Dutch doobadoo Card Art mal (470.784.016)

De kerstballen die het Rendier vast heeft zijn van Craft emotions (115633/0256) 


De kerstverlichting komt van Docrafts Love Santa Christmas lights Trim Multi Couler 3m

De tekst op de Sok is een snijmal van Crealies CLTS102 

De kerstballetjes in de Boom heb ik uitgeponst. Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met dit Kaartje. Nog een hele fijn dag en tot snel. Groetjes Ria 

9 opmerkingen:

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...