woensdag 11 augustus 2021

kerstkaartje


Hallo allemaal, wat is het nieuwe Build up Rendier van Dutch doobadoo toch geweldig leuk! (470.784. 012) 

Ik heb hem deze keer verwerkt op de Zak van Dutch doobadoo (470.713.754) 

Op de achtergrond heb ik de de nieuwe Card Art Kerstbomen van Dutch doobadoo (470.784.016) gebruikt. De kerstballetjes in de boom heb ik met een klein ponsje gemaakt. De Boom heb ik beplakt met Design papier van Studio Light paperpad kerstmis 
PPSL155 


De Zuurstokjes en het Snoepje zijn van Yvonne creations Sweet Christmas Candy 
YCD10183 
Het Cadeautje komt van het Mask stencilLabels/Kado's ( 470.715.813) van Dutch Doobadoo. Het schattige Beertje is een mal van Joy  Mon Ami Teddy ( 6002/1299) De bal heb ik zelf gemaakt. Dit heb ik met een ronde pons gedaan. Op de bal heb ik weer kleine rondjes geplakt. Deze komen ook uit een kleinere pons. De kerstballen die aan zijn gewei hangen heb ik ook op deze manier gemaakt. Heb ze bewerkt met inkt en ze toen aan een stukje Hemcord (touwtje) geplakt. 

De tekst is een snijmal van Crealies CLTS102
De Kerstmuts die ik op zijn kop heb gezet komt van het Dutch doobadoo stencil Kerstman (470.713.830) Ik heb hier en daar nog wat structuurpasta aangebracht. Daarna heb ik de kaart gemat met wit cardstock. 
En als laatste nog wat spetters aangebracht met een witte Molotow marker. Dan krijg je  een super leuk sneeuw effect. 

Wie weet heb ik je kunnen inspireren met dit kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...