maandag 16 augustus 2021

kinderkaartje


Hallo allemaal, wat is het toch een schatje de Build up Dino van Dutch doobadoo (470.784.014)

Ik heb deze keer 2 Dino's gemaakt die heerlijk van de kauwgomballen snoepen. De kauwgomballen automaat is ook een mal van Dutch doobadoo (470.713.802)


De feestmuts die de Dino op heeft komt van het stencil Build up Beren kleren van Dutch doobadoo (470.713.798)

Ik heb er een schudkaartje van gemaakt. De tekst achter het schud gedeelte komt van het knipvel Bubble Gum van Bella Lulu 

De kauwgomballen heb ik gemaakt met een pons. Als laatste heb ik de kaart gemat met zwart cardstock. Zo krijg je een mooi randje langs de kaart. Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren net dit kaartje. Leuk dat je langs kwam op mijn blog. Tot de volgende keer. Groetjes Ria 

2 opmerkingen:

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...