vrijdag 30 juli 2021

kinderkaartje




Hallo allemaal, er komen weer super gave  Dutch doobadoo mallen uit deze maand. Deze Race car is er 1 van (470.713.013) 

Ik heb hem gecombineerd met het Build up Girafje van Dutch doobadoo (470.713.864)

De vlag, Helm en het Spandoek heb ik zelf getekend. 

De tekst gefeliciteerd op het Spandoek is een mal van Marianne design (LR 0651) 

De weg waar hij op rijd heb ik gemaakt van zwart cardstock. Daarop heb ik witte strepen getekend met een witte gelpen. 

Ik gebruik zelf altijd een gelpen van het merk Signo. De wolkjes die ik gebruikt heb zijn van Joy (6002/0199) 


Achter het Spandoek heb ik nog een hekje geplaatst. Deze komt van Amy design Keep it cool (ADD10160) 



Als laatste heb ik nog doodle randen getrokken langs de kaart. Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met dit kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Tot de volgende keer. Groetjes Ria 

1 opmerking:

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...