maandag 2 augustus 2021

kinderkaartje


Hallo allemaal, deze schattige Dino is weer een nieuwe Dutch doobadoo Build up mal. Hoe leuk is het om hem te verwerken op een kinderkaartje (470.784.014)

Als basiskaart heb ik de slimline mal waves van Dutch doobadoo gebruikt (470.713.860)

Het Design papier wat ik gebruikt heb is een papierblokje van Yvonne creations Tots and Toddlers YCPP10012 


Het Cadeautje, Feestmuts, Ballonnen, Taart en de tekst komen van het Bella Lulu knipvel feestje (3000/0095)

Ook heb ik weer accentlijntjes getekend met een zwarte fineliner en een witte gelpen (ik gebruik de witte gelpen van Signo) hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit kaartje. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...