donderdag 19 augustus 2021

babykaartje/Cadeautje


Hallo allemaal, deze keer heb ik een Babykaartje/Cadeautje gemaakt. Ik had deze leuke pluche knuffel nog liggen. Het zou toch zonde zijn om  daar niets mee te doen. Hoe leuk is het dan om bij deze knuffel de Build up aap te gebruiken (470.713.808) 

Verder heb ik hem de leuke Dutch doobadoo zuigfles ( 479.713.755) tussen zijn poten gezet. 

In zijn pootje heeft hij de Rammelaar vast van By Lene Dies ( Cr4BLD1045) 

De tekst stempel is van Marianne design Hello Baby (EC0 165) 

Het handje van de aap heb ik zelf een beetje veranderd. De vingertjes zijn wel origineel van het stencil. 


Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit kaartje/cadeautje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Wie weet tot de volgende keer. Groetjes Ria 

5 opmerkingen:

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...