zondag 22 augustus 2021

Hoera geslaagd!


Hallo allemaal, wat zijn ze weer leuk de nieuwe Dutch doobadoo mallen. 1 daarvan is deze Clobe ( 470.784.026)

Ik heb er dit keer de Build up aap van Dutch doobadoo bij gebruikt (470.713.836) en zo te zien is hij geslaagd!! 

Hij heeft zijn diploma gehaald en heeft hem in zijn hand. Dit komt van de flessenpost mal van Joy (6002/1529)

De Hoed, Toga , Kraagje en het aanwijsstokje heb ik zelf getekend. Ik heb de kaart gemat met wit cardstock. Zo krijg je een mooi afgewerkt randje langs de kaart. Hopelijk heb ik je kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Tot de volgende keer
Groetjes Ria

2 opmerkingen:

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...