woensdag 11 augustus 2021

verjaardagstaart



Hallo allemaal, deze Taart heb ik gemaakt voor een hele goede en lieve kennis. Ze is 80 jaar geworden. Ik vond dat ik voor haar iets anders moest maken dan een kaartje. Hoe leuk is deze Taart dan die ook nog heerlijk gevuld is met allerlei lekkere dingen. Ik heb hiervoor de taartpunt van Dutch doobadoo gebruikt ( 470.713.540) 


Ik heb de doosjes aan de bovenkant open gemaakt. De oorspronkelijke mal is dicht. Maar omdat ik ze wou vullen moesten ze wel open zijn natuurlijk. Ik heb de middelste lijn van het deksel gebruik. Dan krijg je een mooi randje en je hoeft niet te meten. 



Het Design papier wat ik gebruikt heb is van Joy  Vintage Babygirl (6011/0606) 


De bovenkant van de taart heb ik versiert met rose lint en wit organza lint. Bovenop het strik heb ik een witte bloem geplakt. 

De cijfers in het midden van de taart komen van Craftemotions 115633/0823 

De cicels waar de cijfers op zijn geplakt komen van 2 snijmallen. 

Ik heb de taart mooi verpakt in doorzichtig cadeau papier. Nu blijf je de taart toch zien. Verder heb ik er nog een label aangehangen. De tekst op het label komt van Joy 6410/0470


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren. Leuk dat je langskwam op mijn blog en tot de volgende keer. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...