dinsdag 21 september 2021

aloha gefeliciteerd!!


Hallo allemaal, ik heb een tijdje geleden naar de live van Daisy gekeken. De kaart die ze maakte met de nieuwe Dutch doobadoo mal Aloha ( 470.784.029) vond ik echt super! Ik ben er ook mee aan de slag gegaan en heb er deze kaart van gemaakt. 

De basis is 13 cm Hoog en 23 cm Breed. De inkt die ik gebruikt heb is van Spectrum noir Harmony water reactive inkt. 

 De oranje achtergrond komt van het Designpapier Crunchy leaves (6011/0660) Deze heb ik nog extra bewerkt met de inkt.

De  tekst Aloha heb ik ook beinkt. Op de Annanas in het midden heb ik nog  Glossy accents gebruikt Helaas is het op de foto niet echt goed te zien. 

De leuke kleine Annanasjes zijn stempels. Deze stempel is van Bella Lulu zomer 
( 3002 /0108) daar zit ook de tekst fijne verjaardag op. 

Ik heb om de kaart nog een Doodle rand gemaakt met een zwarte fineliner. En als laatste nog spetters aangebracht met een zwarte Moltow marker. 

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en wie weet tot snel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...