vrijdag 24 september 2021

een snoepfestijn


Hallo allemaal, hoe leuk is het om weer een oudje uit de Dutch doobadoo Build up collectie te gebruiken. Deze keer is het de super leuke wasbeer geworden.
( 470.713.817) 
Als basiskaart heb ik de Snoeppot van Dutch doobadoo gebruikt ( 470.713.771) 

Natuurlijk moet een Snoeppot ook gevuld zijn. Dit heb ik met het snoep van Yvonne creations Sweet Christmas Candy (YCD10183) gedaan. 

En kijk nou!!!.. Kruipt er toch een rupsje tussen... Deze heb ik zelf getekend.
Verder heb ik het Strikje en de Feestmuts van Dutch doobadoo Berenjacht kleding gebruikt (470.713.798) 


De Banner stempel is van Joy.. Little joy 
(6410/0339) 


De ketting  heb ik met een heel klein ponsje gemaakt. Ik heb de rondjes opgeplakt en daarna met een zwarte fineliner er streepjes tussen getekend. 

Het Designpapier wat ik gebruikt heb komt van Marianne design Autumn Whispers 

Als laatste heb ik accenten aangebracht met een zwarte fineliner en een witte gelpen. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit kaartje. Dank je wel voor het langskomen op mijn blog en wie weet tot snel. Groetjes Ria 


4 opmerkingen:

  1. Ik vind het een schatje!!! en zo lief "aangekleed" een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief feestelijk en super leuke details! Ben meteen volger van je blog geworden.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je volger bent geworden.
      Dank je wel.. Groetjes Ria

      Verwijderen

Beary cute!

Hallo allemaal, deze keer ben ik nog eens aan de slag gegaan met de Build up baby beer. Ik vind hem zooo geweldig!! Het Designpa...