donderdag 16 september 2021

New home





Hallo allemaal, ik heb deze Brievenbus van Dutch doobadoo( 470.713.741) eerder gebruikt voor een verjaardagscadeautje. Deze staat ook op mijn blog. Daardoor ontstond het idee om er de Build up Hond bij te gebruiken ( 470.713.866) 


Ik ben begonnen met de ondergrond. Daar moet natuurlijk alles op komen te staan. De afmetingen hiervan zijn 14 cm X 14 cm. De 
'paal' waar de brievenbus opstaat is 16 cm Hoog. Deze heb ik opgerold met zwart cardstock. Daarna heb ik hem op de bodem geplakt. De brievenbus is er later opgeplakt. Deze moet eerst versierd worden met design papier anders word het lastig werken. De ondergrond heb ik omringd met Hekjes. Deze is van marianne design ( COL1423) 


De Hond heb ik tegen de paal geplakt. Ik heb hem een krant in de bek gegeven. Deze heb ik zelf getekend. Ik heb de bek iets open gesneden zodat de krant ertussen kon. 

Ik heb ook  3 strookjes gras op de ondergrond geplaatst. Dit is een mal van Marianne  design
 (CR1355) aan het gras heb ik een randje gemaakt van 0,5 cm. Deze ril en vouw je. Dit randje plak je dan op de ondergrond. Nu blijft het grasrandje mooi staan. 

Verder heb ik op de achtgrond de Bomen van Dutch doobadoo gebruikt (470.713.853)

Deze waren natuurlijk te kort. Ik heb ze verlengd zodat ze mooi achter de brievenbus pasten. De stam is ongeveer 17 cm hoog.
Verder heb ik nog een schommel in de boom gehangen. Deze heb ik zelf gemaakt. Tegen de grasranden heb ik bloemen geplakt. De rode bloemen komen uit een pons. Die heb ik ook in de bomen gebruikt. De Lelietjes van dalen is een snijmal van joy (6002/1563) 


Ook heb ik de Bijtjes van joy gebruikt Mery's bees (6004/0020)

Achter in de boom hangt ook een Bijenkorf
Deze mal is van Jenine's Art Buzzing Bees 
JAD10075

Tussen de bomen heb ik nog een paar spinnenwebben geplakt. Ik heb hiervoor de mal van Joy gebruikt ( 6002/0532)

In de brievenbus heb ik een kaartje gemaakt met de tekst gefeliciteerd met je nieuwe nestje. Dit zijn 2 verschillende stempels. De stempel "gefeliciteerd" is van Marianne design (CS0960)  en de stempel "een nieuw nestje" is van Joy 6410/0020 

Op de buitenkant van de brievenbus heb ik de tekst New home gebruikt. Dit is een snijmal van Marianne design CR1311
Het Design papier wat ik op de ondergrond heb gebruikt is van Joy At the zoo (6011/0595) 

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit tafereeltje! Leuk dat jullie een bezoekje hebben gebracht aan mijn blog. Tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...