dinsdag 28 september 2021

herfstkaartje


Hallo allemaal, nog even dan komt de herfst weer om de hoek kijken. Dan kunnen we weer genieten van de prachtige kleuren die de herfst met zich meebrengt. Vandaar dat ik dit kaartje gemaakt heb. Een kaartje met warme kleuren en warme groetjes. Voor de basis heb ik de emmer van Dutch doobadoo gebruikt  (470.713.606) 

Op de achtergrond heb ik het Herfstblad van Dutch doobadoo gebruikt ( 470.713.645) Ik heb er zelf een paar nerven opgetekend. En natuurlijk kan de Build up Eekhoorn niet ontbreken  (470.713.797)


De eikels komen ook uit het stencil van de eekhoorn. De dennenappels die ik gebruikt heb komen van Studio Light winterdays


De grote paddestoel is een mal van Dutch doobadoo ( 470.713.691) 


De kleine paddestoel is een mal van Craft emotions. De spin die ik gebruikt heb is een mal van Joy ( 6002 /0532) ) 


Het spinnenweb komt weer van een andere mal van Joy (6002 /1025) 

Hiervan heb ik alleen het bovenste gedeelte gebruikt. De pinda's die aan het koortje hangen heb ik zelf getekend. Over het Herfstblad heb ik wat spinnenrag gelegd. Dit heb ik kant en klaar gekocht bij Xenos. Maar denk dat je dit ook wel met watten kunt doen. Verder heb ik het Designpapier mambo jambo (zit op het Herfstblad) 6011/0676) en Chrunchy leaves (6011/0660) van joy gebruikt 


Het randje gras is een snijmal van marianne design ( CR 1355) De tekst warme groetjes is een stempel van marianne design Mz 1905 Marjoleine's Sneeuwman 


Verder heb ik accenten aangebracht met een zwarte fineliner en een witte gelpen. Leuk dat jullie langskwamen op mijn blog. Tot de volgende keer. Groetjes Ria 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...