zondag 3 oktober 2021

kerstkaartje




Hallo allemaal, kijk het Build up Rendier nu naar binnen gluren!!!... Hij is toch geweldig!!
( 470.784.012) 

Ik heb hem deze keer uit het Studio Light 
Fustella Essentials nr 270 frame plus laten gluren. Dit is zo'n leuke mal. 

Het Design papier wat ik hier gebruikt heb is 
 Sleigh ride van Joy ( 6011/0633) 
De kerst bomen zijn van Joy (6002/1335) en van Craft emotions
115633/0279 

De ijspegelrand boven aan de kaart is van Joy 
6002/2036

De stempel kerstknuffels is van Marianne design Hallo winter ( CS1036) 

De ijspegelrand en de ondergrond waar de huisjes opstaan heb ik bewerkt met Eis kristal van viva. Verder heb ik hier en daar nog structuurpasta aangebracht. 
De huisjes die ik gebruikt heb is een randmal 
Helaas weet ik niet meer welk merk dit is. 
Maar je kunt natuurlijk elk willekeurig huisje hiervoor gebruiken. 


De kerstbloem die ik gebruikt heb is een mal van Joy (6002/1516)
Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit kaartje. Bedankt voor het langskomen op mijn blog. Wie weet tot de volgende keer. 
Groetjes Ria 

4 opmerkingen:

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...