woensdag 13 oktober 2021

Bear hugs



Hallo allemaal, deze keer heb ik een kaartje gemaakt met mijn favoriete Build up mal de Beer ( 470.713.788) ik vind hem echt zo schattig!!
En met de Beer is natuurlijk ook het hele Build up gebeuren begonnen. Het was de allereerste Build up mal die uitkwam. 
Ik heb hem op de Kompas gezet. Deze mal is van Dutch doobadoo ( 470.713.717) de ster en de kleine deeltjes heb k uit zwart Cardstock geknipt en opgeplakt. De Letters heb ik met een zwarte fineliner getekend.
De Pet en de Kleding heb ik zelf gemaakt.
En natuurlijk heb ik weer accentlijntjes getrokken met de witte signo gelpen en een zwarte fineliner. Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer. 
Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...