zondag 10 oktober 2021

kerstkaartje


Hallo allemaal, wat zijn ze leuk! de nieuwe Build up Hondjes van Dutch doobadoo.
Deze keer heb ik er een Kerstkaartje mee gemaakt ( 470.784.037) 

Voor de basis heb ik de Slee van Dutch doobadoo gebruikt ( 470.713.506) 

Deze heb ik overgetekend zoals hij op de foto staat. Daarna dubbel gevouwen en boven aan weerszijden vastgeplakt. In het midden blijft er dan een stukje open daar heb ik het Hondje tussen geschoven en aan de achterkant van de slee vastgeplakt. Zijn voorpootjes heb ik aan de voorkant van de Slee geplakt zo krijg je iets meer diepte. Achter de Slee heb de Kerstbomen  (470.713.643) van Dutch doobadoo gebruikt.
1 keer de grote en 2 keer de kleine Boom.
De middelste kleine Boom heb ik iets hoger geplakt. 

De Slee heb ik versierd met de mooie Poinsettia van Craft emotions( 115633/0432)



Deze heb ik gestanst uit rood cardstock evenals de kerstmutsjes. De kerstmutsjes heb ik gemaakt van de oren van 1 van de Hondjes.
Ik heb het puntje iets verlengt zodat het meer een kerstmuts lijkt. Ik heb er zelf een wit bont randje aangemaakt. 


Het Design papier wat ik gebruikt heb is van Maja design Christmas Seasons 

De stempel warm wishes is van Studio Light Winter joys nr 418 

Ik heb hier en daar structuurpasta aangebracht en ook heb ik gebruik gemaakt van het super leuke Eis Kristal van Viva 


Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Nog een hele fijn dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

2 opmerkingen:

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...