dinsdag 26 oktober 2021

Gnome restaurant




Hallo allemaal, hij is helemaal geweldig de nieuwe Build up Gnome van Dutch doobadoo (470.784. 051) 


Ik heb er een gezellig restaurant van gemaakt. De basiskaart die ik hiervoor gebruikt heb is de Card Art mal scallop Edge van Dutch doobadoo ( 470.713.671) 
Tegen de achtergrond heb ik de Bomen van Dutch doobadoo gebruikt (470.713.853)



Het Huisje wat ik hier gebruikt heb is de nieuwe Card Art mal van Dutch doobadoo 
( 470.784.046) Het hartje, spaan en de lepel komen ook van het Gnome stencil. 

Achter het grasrandje heb ik het super leuke Build up hondje van Dutch doobadoo laten gluren ( 470.784.037)
Het koksmutsje van het hondje heb ik zelf getekend. 
De potjes met cactus die bij de deur staan komen van marianne design (CR 1413) 

Het gras is een mal van Marianne design 
CR 1355... Het Design papier wat ik gebruikt heb is At the zoo (6011 /059) en Wood & Stone van Marianne design 


De bloemen in de plantenbak en de bloemen op het gras zijn van joy Little happiness (6002 /0774)


Het Hekje is een mal van Joy  (6002 /1535) 


De tekst Restaurant en Welkom die ik gebruikt heb komen van Craft emotions 
(115633/0164) 

Hopelijk heb ik jullie weer een beetje kunnen inspireren met dit Kaartje. Bedankt voor het langskomen op mijn blog. Tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...