donderdag 21 oktober 2021

Heerlijk badderen!


Hallo allemaal, wat zijn ze toch leuk de Build up Hondjes van Dutch doobadoo (470.784.037) En af en toe moeten ze ook in bad... Ook al vinden sommigen dat niet echt leuk!!! 

De basiskaart die ik gebruikt heb is de Dutch doobadoo Cart Art mal ( 470.713.175) 

Hier heb ik het korte gedeelte van de kaart rond gemaakt. 

Op het grote gedeelte heb ik de wastobbe 
Geplaatst. De wastobbe heb ik gemaakt van de Dutch doobadoo Box Card Art 
 ( 470.713.021) 
Ik heb het kleinste bakje over getekend
( zie foto boven) het bakje heb ik bovenaan iets rechter gemaakt. Dit heb ik ook bij de onderkant  gedaan. ( zie foto onder) 

 

Verder heb ik de Boom van Dutch doobadoo gebruikt (470.713.853) hiervan heb ik het kleine gedeelte gebruikt. 

De Bubbels die uit het bad komen zijn 2 verschillende mallen. Deze zijn van joy 
(6002 /0520) en van Marianne design 
CR 1512 

De bloemen in de Boom zijn van Joy Little happiness ( 6002 /0774) 

De plas water bij de wastobbe en de druppels komen van het stencil van het Build up Varken ( 470.713.858) 


Het water in de tobbe heb ik zelf getekend.
Het water, druppels en de bubbels heb ik bewerkt met Glossy accents. 

Het gras wat ik heb gebruikt is van Marianne design CR 1355 

De stempel Happy Birthday komt van Joy
Crafty cocktail labels (6004/0013)


Het Eendje is een mal van Marianne design Bijtring ( LR 0307) ik heb alleen het eendje gebruikt   


De wolken komen van het Dutch doobadoo Paper art Luchtballonnen en Wolken 
( 472.948.048) 


Het Design papier is van Marianne design 
Wood & Stone (PK9170) 
En natuurlijk heb ik weer accenten aangebracht met een witte Gelpen van Signo 
En een zwarte fineliner. Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit leuke Hondenkaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer. Groetjes Ria 




2 opmerkingen:

lieve paasgroetjes!

Hallo allemaal, deze keer ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe Dutch doobadoo collectie!! Bij deze collectie zit een superleu...