dinsdag 28 december 2021

Exploding Box


Hallo allemaal, wat is de nieuwe Dutch doobadoo collectie weer geweldig! Deze Exploding Box is er 1 van. Dit is zo leuk om te maken ( 470.784.072) 

Het Designpapier wat ik voor deze Exploding Box gebruikt heb is van Paper Heaven Golden  Dreams 

De Bloemen op het label heb ik uit het Designpapier geknipt. Daarna heb ik diepte gecreëerd door de Bloemen iets hoger te plaatsen. Dit heb ik gedaan door er foamtape onder te plakken. 


Binnenin de Box heb ik nog een extra doosje gemaakt waar je chocolaatjes in kunt stoppen. De grootte van het doosje is 7,5 cm breed en 3 cm hoog. In het doosje heb ik nog een lijntje met vlaggetjes geplaatst. Deze heb ik vastgeplakt aan 2 houten roerstaafjes. Deze staafjes heb ik wit gemaakt met gesso. De Vlaggetjeslijn is een snijmal van Marianne design LR 0329 
Op het deksel heb ik nog een mooi strik gemaakt. En langs het deksel een kanten randje en plakparels. Dit is toch een super leuk cadeau om met een verjaardag te geven. Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 


6 opmerkingen:

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...