woensdag 6 oktober 2021

Woef Woef Hoera!!!


Hallo allemaal, wat zijn ze weer leuk de nieuwe Peek a Boo Build up Hondjes van Dutch doobadoo 

Ik heb ze allemaal in en om het Hondenhok geplaatst hoe gezellig is dat.. Het Hondenhok is ook een mal van Dutch doobadoo  (470.713.727) 


Achter het Hondenhok heb ik de Bomen van Dutch doobadoo geplaatst ( 470.713.853) 

De Vlaggetjes, de Kersjes in de Boom en de Wegwijzer heb ik zelf getekend. De stempel is van Marianne design poeslief CS1023

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven. Bedankt voor het langskomen op mijn blog. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...