vrijdag 24 december 2021

Kerst zuurstok!


Hoi hoi, hoe leuk is het om deze Kerst zuurstokken als Cadeautje weg te geven. Het zijn wel 2 grotere Zuurstokken. Niet die hele kleintjes. Ik heb ze speciaal gemaakt voor mijn 2 buurjongens. Ze waren er super blij mee. Ik heb de Zuurstokken versierd met het Build up Rendier (470.713.796)
Ik heb de originele kop van het Rendier niet gebruikt. De zingende kopjes (deze zag ik op Pinterest voorbijkomen) heb ik gemaakt met 2 ovale snijmallen. De tongetjes, tandjes, strikjes en de Boekjes heb ik zelf getekend. 

Het neusje is een ronde pons. Nadat je het Rendier in elkaar hebt geplakt, ga je hem nog matten met zwart Cardstock. Daarna plak je hem op de Zuurstok. Ik heb nog accenten aangebracht met een witte gelpen van Signo en een zwarte fineliner... Nu kunnen de Kids genieten van de leuke versiering en vooral van de lekkere Zuurstok 😉 Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit leuke Cadeautje. Nog een fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

2 opmerkingen:

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...