woensdag 22 december 2021

kerstkaartje


Hallo allemaal, het Build up Rendier blijft maar gluren!! Ik vind hem echt zo leuk! Het buikje heb ik er zelf bijgevoegd. 
(470.784.012) De basiskaart die ik gebruikt heb is de Card Fold card Xmas van Dutch doobadoo (470.713.335) Deze heb ik in zijn geheel gelaten. Dus geen vouwlijn gebruikt. 


Daarop heb ik de Letter S mal van Dutch doobadoo gebruikt 470.713.753) Deze heb ik  door een embossingfolder gehaald om de strepen erin te krijgen. 

Door het gluren van het Rendier, word de Kerstman ook heel nieuwsgierig en zegt even Hallo (470.713.830)

   

Verder heb ik er nog de Cadeautjes van Dutch doobadoo Labels & Tags (470.715.813) bij gebruikt. 




Achter de Kerstman heb ik de kerstboom van Dutch doobadoo geplaatst (470.784. 016) 


De tekst " Hello Santa" komt uit het paper pad  van Studio Light (PPSL 155) 


Het Designpapier dat ik gebruikt heb is van Dutch doobadoo Crafty kit Slimline oh deer 
(4703.005.013)

Met witte Sructuurpasta van Dutch doobadoo heb ik nog een beetje sneeuweffect aangebracht. 
Hopelijk heb ik jullie een beetje kunnen inspireren met dit Kerstkaartje. Leuk dat jullie langskwamen op mijn blog. Nog een fijne dag en tot snel. Groetjes Ria 

2 opmerkingen:

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...