woensdag 26 januari 2022

Babykaartje


Hallo allemaal, deze keer heb ik de nieuwe Mask Art  Clouds van Dutch doobadoo gebruikt (470.784. 073) 

Ik heb de Mask op een andere manier gebruikt. Normaal is de Mal bedoelt om met de randen aan de zijkanten laagje voor laagje wolken te creëren. Ik heb de mal in zijn geheel op de kaart gebruikt. Langs de buitenkant van de mal heb ik het beinkt. Door de mal iedere keer een beetje naar beneden te verschuiven, krijg je daar een mooi geel randje. De kleine wolken op de kaart heb ik ook gemaakt met de mal.  

 

De Maan en het leuke Beertje is een snijmal  van marianne design Dream Bear CR1503

De stempel die ik hiervoor gebruikt heb is van Marianne design Hello Baby EC0165 

Verder heb nog een paar sterretjes toegevoegd. Deze komen uit een pons. Ik heb deze keer geen gekleurd Cardstock gebruikt. Alle elementen op de kaart heb ik bewerkt met inkt. Ook de Maan en het Beertje. De Inkt die ik gebruikt heb is Distress inkt. En als laatste heb ik nog een Doodlellijnen getekend langs de rand van de kaart. Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit Babykaartje. Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...