vrijdag 21 januari 2022

Summer party



Hoi hoi, ik laat jullie deze keer een heerlijk zomers kaartje zien. Als basis heb ik de nieuwe Dutch doobadoo mal het Tasje gebruikt ( 470.784.070)

Ik heb er een strandtasje van gemaakt. Als je naar het strand gaat mogen Slippers natuurlijk niet ontbreken. De Slippers die ik hiervoor gebruikt heb is een mal van  Dutch doobadoo (470.713.633) 

Het Flesje komt van de Crafty kit Sea Bottle van Dutch doobadoo ( 473.005.003) ik heb er een Zonnebrandcrème flesje van gemaakt. 


En natuurlijk heb ik hier weer de Build up Aap voor gebruikt (470.713.836) Inmiddels weten jullie dat dit 1 van mijn favoriete Build up diertjes is. 

De Hoedjes heb ik zelf getekend. Je legt het koppie van de Aap op wit cardstock. Dan teken je de Hoed er omheen. Zo weet je precies hoe groot de Hoed moet worden. 



Op deze manier heb ik het ook met het andere hoedje gedaan. De Handdoek heb ik ook zelf getekend. De Strandbal heb ik gemaakt met een ronde snijmal. Daarna heb ik er de vakken in getekend. Die vakken heb ik losgeknipt en daarna overgetrokken op gekleud Cardstock. Dan stans je nogmaals   dezelfde ronde snijmal en daar plak je de losgeknipt delen op. Als alle kleuren er opgeplakt zijn, werk je het af met een zwart circeltje. Maar je kunt de vakken ook tekenen en dan inkleuren.

 





Het Designpapier dat ik gebruikt heb is van Joy /Noor To the beach (6011/0658)

Hier heb ik ook de Meloen, tekst, ijsje en de Zonnebrilletjes uitgeknipt. En als laatste heeft de Vrouwtjes Aap nog een Bikinitopje aan. Dit is een snijmal van joy (6002/0179)

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit zomerse Kaartje. Nog een hele fijn dag toegewenst en wie weet tot snel. Groetjes Ria 

7 opmerkingen:

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...