maandag 17 januari 2022

Nieuwe woning


Hoi hoi, deze kaart heb ik gemaakt met de nieuwe Mallen van Dutch doobadoo. De Clouds Mask, de Mask Art Grass en het Slimline Art Raam. De Basiskaart is 28cm Hoog en 14,5 cm Breed 
                              470.784.073
                            
                              470.784.074 

                              470.784.069  

Verder heb ik de nieuwe Dutch doobadoo Slimline kit Plants & Friends gebruikt. 
                           473.005.022

De Steentjes aan de zijkant van de kaart, komen van een Embossing Folder. Na het embossen heb ik de steentjes eraf geknipt. Daarna heb ik ze 1 voor 1 naast het raam geplakt.

De tekst die ik gebruikt heb zijn de Stickers White van Pronty 

.                            491.100.012

Boven in de hoek van de kaart heb ik nog een zonnetje geplaatst. Deze heb ik gemaakt met 2 snijmallen. Als laatste heb ik nog doodle lijntjes getrokken langs de buitenkant van de kaart. Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit kaartje. Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog. Nog een fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...