woensdag 16 maart 2022

Happy Bursdeej To you



Hoi hoi, deze keer heb ik een heel klein Mini Album gemaakt. Dit heb ik gedaan met de nieuwe mal Mini Tag Album van Dutch doobadoo. 

                             470.784.080





Het mooie design papier is van Bella lulu 
Little Chef 
                              3004/0011

Ook zitten er super leuke knipvellen bij. Hier heb ik de Gnomes en Gebakjes van gebruikt. 
Op de voorkant van het Album heb ik een Gnome en de tekst gebruikt van het Bella Lulu knipvel Happy Sweet Cupkake. 

                              3000/0099

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met dit Mini Album. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

7 opmerkingen:

  1. Leuk leuk... deze DD-mal had ik nog niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel... Het is is super leuke mal voor een klein Albumpje 👍

      Verwijderen
  2. Heb je er meerdere tegen elkaar geplakt dan? Krijg die label pagina's niet in het midden.. 🤪🤔

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meerdere tegen elkaar geplakt? Krijg de label pagina's niet in het midden. Vind hem erg leuk..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Laurie. Ik heb een voorkant en een achterkant gemaakt. Daartussen heb ik de 1 label pagina geplaatst. Aan de achterkant van de label pagina heb ik alleen het flapje geplakt waar je de Tag insteekt. Dus nu heb je 1 pagina met aan de voorkant een flapje voor de Tag en aan de achterkant. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Groetjes Ria

      Verwijderen
    2. Dankjewel Ria. Ik ga het proberen

      Verwijderen
    3. Graag gedaan Laurie. Succes!!

      Verwijderen

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...