maandag 30 mei 2022

een zonnig verjaardagskaartje!


Hallo allemaal, ik heb weer een zonnig verjaardagskaartje gemaakt. Ik vind de Collectie "Sunflowers" van Dutch doobadoo echt zo geweldig mooiiii je word er helemaal vrolijk van. Ik heb voor de grote Zonnebloemen de Mask Art Zonnebloem A5 gebruikt. 

Ik heb de Bloemen eerst geblend met inkt. Daarna heb ik alleen de grote blaadjes uitgeknipt. Het randje op de achtergrond heb ik weggelaten. Zo heb ik ook de kleine Zonnebloemen verwerkt. Deze komen van het Slimline mask Art Zonnebloemen. 

                     ....... 470.784.131

Verder heb ik de Basket van Dutch doobadoo gebruikt. Hier heb ik het super leuke Build up Stinkdier van Dutch doobadoo uit laten komen. 

                             470.784.119
                             470.784.132

Het snuitje heb ik zelf getekend. Je tekend eerst een lijntje om de onderkant van het koppie. Dan weet je hoe groot hij moet worden. Daarna teken je het snuitje verder af. 



De Bloempot komt ook van de Sunflowers collectie. 

                         470.784.133

De pot heb ik bewerkt met Gilding wax. De kleur zilver en goud. Dit heb ik ook gedaan met de randen op de ton. 


Het Stinkdier is heerlijk aan het badderen. De bubbels die ik gebruikt heb  komen van Creative craftlab Bear accessoires. Zo ook het Flesje in zijn pootje. 


                          CCL-FR-CD156

De Borstel heb ik zelf getekend. 

De Stempel die ik heb gebruikt is van Studio Light Sweet stories. 
 
                             215- SL-SS  

Het labeltje heb ik zelf zo geknipt. Ook het zonnetje heb ik zelf getekend. Het randje gras is een snijmal van Marianne design. 
                               CR 1355 

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren met dit Kaartje. Ik wens je nog een fijne dag en tot de volgende keer. 
Groetjes Ria 
                                             

2 opmerkingen:

Take me to the Ocean!

Hallo allemaal, dit kaartje heb ik gemaakt met 2 Mallen uit uit de nieuwe Dutch doobadoo collectie! De Build up baby haai en de ...