zaterdag 4 juni 2022

gefelicitaart!!!


Hallo allemaal, ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe Dutch doobadoo collectie
"Celebrations" De Build up Cake is natuurlijk perfect voor een verjaardagskaartje. 

                     .     470.784.129

De bruine gedeeltes heb ik er zelf op gemaakt. Je tekend het bovenste gedeelte tot ongeveer de helft. Dan teken je het ovaaltje door. Op de foto's kun je zien hoe ik dat gedaan heb. 


Ik heb er 2 ondeugende Feestvarkens bij gebruikt. Dit is het Build up Varken van Dutch doobadoo 

                            470.713.858

De Basis mal die ik heb gebruikt is ook van Dutch doobadoo. Ik heb de middenlijn niet gerilt alleen de lijn bij de tekst BDay. Aan de achterkant van de Kaart heb ik een standaard gemaakt zodat hij blijft staan. Deze standaard maak ik niet op een bepaalde maat. Ik maak hem naar de grootte van de Kaart. 

                             470.713.698



Het Design papier is van Marianne design Fabulous (op de Taart) en voor de achtergrond Zomerkoninkjes van Bella Lulu 3004/0017


De Vlaggetjes is een snijmal van marianne design LR 0329 D Feestmutsjes heb ik zelf gemaakt. 
De handjes die ik gebruikt heb zijn van de Build up Aap van Dutch doobadoo 



En als laatste heb ik weer accenten aangebracht met een witte Gelpen van Signo
En een zwarte Fineliner van Staedtler. 

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met dit verjaardagskaartje. Ik wens je een hele fijne dag toe en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

4 opmerkingen:

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...