zondag 26 juni 2022

25 jaar getrouwd!


                          Hallo allemaal,

Dit Kaartje heb ik gemaakt voor een 25 jarig Huwelijk. De basiskaart is de Fold card mal "Mia" van Dutch doobadoo. 

                            470.784.125

Het prachtige Designpapier is van Srap And Me Afternoon Sky (30,5 X 30,5) 

Ook heb ik er het knipvel Afternoon Sky "Flowers" bij gebruikt. 

Binnenin de kaart heb ik de Oval shaker snijmal van Creative craftlab gebruikt. 

                           CCL-ES-CD160


Het Bruidspaar is een snijmal van Marianne design Tiny's Wedding. 


                                LR0427 



Om de kaart heb ik een Banderol gemaakt. 
Deze heb ik versierd met de Bloemen uit het knipvel. Naast de Bloemen heb ik het ronde snijmalletje gebruikt van de Creativecraftlab Oval shaker. Hier heb ik 2 goudkleurige ringen op verwerkt. Deze ringen heb ik ooit op een Beurs gekocht. 


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik wens je nog een fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria. 



3 opmerkingen:

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...