maandag 27 juni 2022

Summer vibes!!


                           Hallo allemaal,

Er is weer een super gave collectie uitgekomen van Dutch doobadoo. Deze Reddingsboei is er 1 van. Ik heb hem verwerkt op het Fold card Accoladeboekje van Dutch doobadoo

                            470.784.140

                             470.784.127

Ik heb de Reddingsboei bewerkt met touw. Dit touw heb ik om het Cardstock gewikkeld en vastgelijmd. In het midden heb ik een schudgedeelte gemaakt. Dit heb ik gedaan met een half plastic vulbolletje van Vaessen Creative. Ik heb het bovenste deeltje waar je het aan op kunt hangen verwijderd. Daarna heb ik het bolletje gevuld met Shaker Sand van Marianne design.de Groote van het bolletje is ongeveer 3a4 cm.


                                 LR0041

Rondom het Vulbolletje heb ik bruin Sisal geplakt. Dit heb ik gedaan met een lijmpistool. 



Het prachtige Designpapier is van Craft O clock Seaside Greetings. 


                            CC-C47-SG-00

Ik heb er ook de Extra to Cut Seasite Greetings bij gebruikt. Deze heb ik in het boekje verwerkt. 



En klaar is het boekje. Super toch? Bedankt voor het langskomen op mijn blog.wens je nog een fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes Ria 

6 opmerkingen:

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...