dinsdag 21 juni 2022

Veel geluk samen


Hallo allemaal, hoe geweldig leuk is de Bijen collectie van Dutch doobadoo. 
Ik heb er een romantisch kaartje mee gemaakt. Ik heb voor dit Kaartje de Bijtjes en het Bijenkorfje gebruikt (470.784.115)

 Op de achtergrond heb ik het Mask Art stencil Honeycomb gebruikt van Dutch doobadoo (470.784.118)   

    
 Deze heb ik bewerkt met witte Structuurpasta. Daarna ben ik over de pasta gegaan met inkt om het iets een kleurtje te geven.  
De kleine bloemetjes is een Snijmal van Marianne design Eline's bijen (COL1505) 

Tussen de structuurpasta heb ik nog een paar hartjes geplaatst met de Mask Art Slimline mal Strawberries van Dutch doobadoo (470.784.108) De vleugeltjes van de Bijtjes heb ik bewerkt met inkt. Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze bijenkaart. Ik wens je nog een hele fijne dag toe en tot snel. Groetjes Ria 


1 opmerking:

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...