vrijdag 1 juli 2022

Beterschap!!!


                          Hallo allemaal,

De nieuwe Dutch doobadoo collectie ligt weer in de winkels en hoe geweldig Tof is deze lijn weer! Ik ben aan de slag gegaan met de Fruitmand en het Fruit.. hoe leuk!! 

                          470.784.137

Het Fruit heb ik geblend met Distress inkt en Spectrum noir Harmony water reactive inkt.
Het vlechtwerk op het Mandje heb ik zelf getekend. 

Ik heb er het Aapje van Dutch doobadoo bij gebruikt. En kijk nou hoe ondeugend het Aapje is. Hij pakt stiekem een Banaan uit het Mandje van de zieke Aap.

                           470.713.836


Het super leuke Tekst ballonnetje komt ook van de nieuwe Collectie van Dutch doobadoo. Ik heb er de tekst "sssst"op gemaakt. Dit is de Mask Art" Tekst" 

                              470.784.138

Het( Zak)doekje is een snijmal van Creative craftlab Buddy accessoires. 

                          CCK-FR-CD173

De tekst Beterschap is een stempel van Marianne design 

Als laatste heb ik nog zweetdruppels en een loopneus toegevoegd. Dit heb ik gedaan met Glossy accents. Dit geeft zo'n leuk effect. 

Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit Kaartje. Nog een fijne dag toegewenst en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

2 opmerkingen:

  1. Ik vind deze geweldig
    Wil hem maken voor mijn kleinzoon die binnenkort geopereerd word
    Hij zal niet zo mooi worden als deze maar Ga mijn best doen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u wel. Dat zal hij vast geweldig vinden. Sterkte en beterschap voor hem. Groetjes Ria

      Verwijderen

Coins.. Thema zee en strand!

Hallo allemaal, deze keer zijn er bij Dutch doobadoo super leuke ATC coins in de collectie gekomen. Hoe tof is dat!! Ik ben er m...