maandag 4 juli 2022

Maritiem kaartje


                           Hallo allemaal, 

Dit Maritieme Kaartje heb ik gemaakt met de Vuurtoren mal uit de nieuwe collectie van Dutch doobadoo.  

                              470.784.139

Het Designpapier wat ik gebruikt heb is van Craft O clock Seaside Greetings. 

                           CC-C47-SG-00

De leuke knipplaatjes komen van de Extra to Cut Seaside Greetings. 


Ik vond het wel leuk om de Build up Zeeleeuw van Dutch doobadoo bij de Vuurtoren te gebruiken. 


                          470.713.849



Het wegwijzerbord is een snijmal van joy crafts. Weet niet of hij nog leverbaar is want het is al een oudere mal.
                              6002 /0495

Ook heb ik de Snijmal Under the Sea - Net, Dolphin van Joy crafts gebruikt. 

                               6002/0992

En als laatste heb ik de stempel "Zomer" gebruikt van Bella Lulu 

                          3002/0108


Ik hoop dat ik je weer wat inspiratie heb kunnen geven. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...