dinsdag 21 juni 2022

Fijne vaderdag


Hoi hoi, aanstaande Zondag is het weer vaderdag. Daar heb ik natuurlijk dit kaartje voor gemaakt. Hoe leuk is het dan om hier de tekst "papa" van Dutch doobadoo bij te gebruiken. 

                            470.784.130

Als basiskaart heb ik de Card Art Broekzak van Dutch doobadoo gebruikt. 

                           470.173.878

In de Broekzak heb ik 2 labels geplaatst. Deze heb ik gemaakt met de labelpons van vaassen. 




De tekst en overhemdje op de labels en het knipplaatje komen van het knipvel "mijn Held" van Bella Lulu. Ik heb 2 plaatjes gebruikt van het overhemdje. Het kraagje is uitgeknipt en met Foamtape op het het andere hempje geplakt. Dit heb ik ook gedaan met het borstzakje. Onder het kraagje heb ik het stropdasje geplaatst deze heb ik ook geplakt met foamtape. 

                              3004/0022


Het Designpapier wat ik gebruikt heb is ook van Bella Lulu  "Mannen blijven jongens" 

                              3004/0022

Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit kaartje. Ik wens je nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer. Groetjes Ria. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...