zaterdag 18 juni 2022

Hoera! 50 jaar


Hallo allemaal, hoe leuk is het als iemand 50 word om deze kaart te maken en te geven. De vlaggetjeslijn van Dutch doobadoo kun je natuurlijk net zo lang maken als je zelf wilt. De prachtige cijfers die ik hiervoor heb gebruikt, zijn de nieuwe mallen van Dutch doobadoo " Celebrations" 

                                Numbers
                             470.784.126



De Abraham heb ik gemaakt met de Build up Gnomes en de Build up Cooking Gnome van Dutch doobadoo. 

                         Build up Gnomes 
                            470.713.815


                 Build up Cooking Gnome 
                          470.784.051

Het hoofdje en baard/snor zijn van de Build up Gnomes. Het lijfje, voetjes, handjes, pollepel en schaaltje komen van de Build up Cooking Gnome. De oortjes, plukjes haar en de wenkbrauwen heb ik zelf getekend. 
                
Ik weet helaas niet meer waar de feestelijke swirls van zijn. Het Designpapier wat ik gebruikt heb is van Marianne design Men only by Marleen 

De Vlaggetjes heb ik met Splitpennen aan elkaar bevestigd. Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren. Bedankt voor het langskomen op mijn blog en tot de volgende keer. Groetjes Ria. 

2 opmerkingen:

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...