donderdag 9 juni 2022

It's A girl


Hallo allemaal, deze keer heb ik een klein Babyboekje gemaakt met de nieuwe Pocket folder van Dutch doobadoo. 

                             479.784.128


Ik heb de voor en de achterkant van het boekje 2 X getekend. Deze 2 delen heb ik   met tape tegen de voor en achterkant geplakt. De tape plak je langs de onderkant en de zijkanten. Aan de bovenkant krijg je nu een opening waar je de Ticket tussen kunt schuiven. Ik heb de Tickets iets smaller gemaakt. Normaal schuif je de tickets in de vakjes die ervoor bedoeld zijn maar hier heb ik de Sokjes in verwerkt. In het midden heb ik een randje gemaakt van 1 cm. Nu heb je iets meer ruimte als je het boekje sluit ivb met de sokjes. 






Ik heb het Design papier Beschuit met muisjes gebruikt. Deze is van Bella lulu. Hierin zitten ook 2 knipvellen met de leuke plaatjes die ik in het boekje verwerkt heb. 

.                             3004/0016

Verder heb ik de Snijmal "van Harte"van Marianne design gebruikt. Deze heb ik verwerkt op 1 van de tickets. 



En klaar is je Babyboekje. Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit leuke Babyboekje. Ik wens je nog een hele fijne dag toe en tot snel. Groetjes Ria. 

2 opmerkingen:

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...