zondag 10 juli 2022

Beterschap!!!...


                           Hallo allemaal, 

Deze keer heb ik een beterschapskaartje gemaakt met de nieuwe Mallen van Dutch doobadoo. Als basiskaart heb ik de nieuwe Card Art Verbandkoffer gebruikt. 

                            470.784.136

Ik vond de Build up Kikker er wel heel goed bijpassen. De Kikker gaat zichzelf even temperaturen. Deze Thermometer zit ook bij de Verbandkoffer. 

                           470.713. 875

Ook heb ik de nieuwe Paper art Kraft pleisters en de Mask Art Tekst van Dutch doobadoo gebruikt. 

                             472.953.004 


                              470.784.138



Het Sjaaltje om zijn hals heb ik zelf gemaakt. 
Als laatste heb ik de Stempel Zorg en Herstel van Marianne design gebruikt (CS1080)

Leuk dat je langs kwam op mijn blog. Nog een hele fijne dag en tot snel. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Haai five!

Hallo allemaal, volgende week komt er weer een super gave serie uit van Dutch doobadoo  Ik ben er al mee aan de slag gegaan, en ...