vrijdag 15 juli 2022

We Just click!


                         Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie dit Kaartje zien. Deze heb ik gemaakt met de leuke Build up Hamburger van Dutch doobadoo 

                            470.784.141


Ik heb het Build up Stinkdier en de Build up Bij hierbij gebruikt. 

                             470.784.119


                            470.784.115

Op de achtergrond heb ik de Mask Art Splash 2 gebruikt. 

                            470.784.138

Het bekje van het Stinkdier heb ik eerst getekend en toen langs de bovenkant opengesneden. Nu kan hij over de Hamburger geschoven worden. 

De vleugels van het Bijtje heb ik gemaakt met vellum. De aderen op de vleugels heb ik getekend met een zwarte Fineliner. 

Het denk wolkje (zo noem ik het maar even) 
Komt van de nieuwe Mask Art Tekst van Dutch doobadoo. Ik heb hem eerst geblend met inkt en daarna uitgeknipt. 

De tekst "we Just click" is van Craftlab picture perfect Buddy. 

                        CCL-ES-Stamp 221 


De stempel tekst ZZZZZZ komt van Studio Light clear stamp Tekst & Quotes 


Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit Kaartje. Ik wens je nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer. Groetjes Ria 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...