vrijdag 22 juli 2022

Beterschap!!!



                          Hallo allemaal,

Dit Beterschapskaartje/Doosje heb ik gemaakt met de colletie van Dutch doobadoo. Als basis heb ik het Verbandkoffertje gebruikt. Ik heb er een Koffertje van gemaakt waar je wat in kunt stoppen. 

                            470.784.136

 De zijkanten en onderkant van het Koffertje heb ik dus dicht gemaakt. Dit heb ik gedaan met 2 strookjes voor de zijkant van 11,5 cm lang en 4cm breed 

Dan breng je rillijnen aan van 1cm. Dit doe je aan beide zijkanten (foto boven) 

Dan knip je een strookje voor de onderkant. Deze word 4 cm breed en 15cm lang. Als je dat gedaan hebt ril je het strookje aan de lange en korte kant op 1 cm.

Dan knip je de kleine vierkantjes (hoekjes) eraf, en plak je ze tussen het Koffertje. Nu kun je het Koffertje vullen met wat jezelf leuk vind. Ik heb het gevuld met de Pleister de Thermometer en papieren Zakdoekjes. Ik heb er nog een beetje verband uit laten steken en 2 Pleisters, deze heb ik aan het Koffertje vast geplakt.


                             470.784.135


                       Pleisters  PaperArt
                            472.953.004


Voor op het Koffertje heb ik het Varkentje Frenkie van Craftlab geplaats.
 
                          CCL-FR-CD 271


En kijk nou hij is gevallen en heeft zijn koppie bezeerd. Ik heb een stukje verband over zijn koppie geplakt. Daaronder heb ik een bloedvlekje gemaakt. Dit heb ik gedaan met de Mask Art Tekst. 

                             470.784.138


Ook heb ik nog een potje met pillen bij Frenkie neergezet. Dit leuke potje is een Snijmal van marianne design "Band & Pills"

                                CR 1547

Verder heb ik er nog een beetje verband bij geplakt en nog een paar pleisters. Als laatste heb ik nog een Labeltje gemaakt met tekst. Dit heb ik gedaan met een Pleister van het Paper Art vel. Ik heb hem gemat met wit cardstock. In het midden heb ik een tekst geplaatst. Deze Tekst komt van de Stempel Zorg & Herstel van Marianne design. 
                                 CS1080 

Ik hoop dat ik je weer een beetje heb kunnen inspireren met dit Kaartje/Doosje. Wens je nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer. Groetjes Ria 


6 opmerkingen:

  1. Wat gaaf Ria en fijn dat je het koffertje hebt uitgelegd. Wil alleen even vragen hoe je die grote pleister zo echt hebt gemaakt. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Betha. Graag gedaan. De Pleister is gemaakt met craft papier. Bovenop de Pleister heb ik het tussenstuk iets verhoogd en dubbel gemaakt. Een lichtere bruine kleur en de kleur van de Pleister zelf. Aan de binnenkant heb ik een klein stukje wit cardstock geplakt. Hier heb ik zelf met een zwarte fineliner puntjes opgetekend. En het gedeelte wat je er normaal bij een pleister af kunt scheuren heb ik gemaakt van Vellum. En ik heb alles een beetje beinkt. Hoop dat dat het een beetje duidelijk is. Groetjes Ria

      Verwijderen
  2. Ria dank je wel voor de workshop van deze schitterende kaart ( koffertje )

    BeantwoordenVerwijderen

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...