zaterdag 23 juli 2022

Lalalala 🎶🎶.. Happy Xmas


                         Hallo allemaal,

De eerste Kerstkaart is gemaakt. En de zullen er zeker meer volgen. Wat is hij leuk de nieuwe Build up Gnome van Dutch doobadoo. 

                             470.784.143


Ik heb hem gecombineerd met de nieuwe, Cart Art Xmas mal van Dutch doobadoo. Het zijn 2 zingende Gnomes geworden hoe leuk is dat. En natuurlijk moet het Rendier ook uit volle borst meezingen. 

                            470.784.145


Het koppie van het Rendier heb ik gemaakt met 2 ovale snijmallen. Het gewei is van het Build up Rendier van Dutch doobadoo. Het lichaam heb ik zelf gemaakt. De pootjes komen van het Dutch doobadoo Build up Rendier Boo. 
                          470.713.796

    


                           470.784. 012



Het Designpapier wat ik gebruikt heb voor de Gnomes is van Creative craftlab Wat the woof.                             Ccl-FR-PS02       


Voor de Xmas mal heb ik het Designpapier gebruikt van Creative Craftlab Paperpad Cocktails & Confetti. 
Hier en daar heb ik nog een paar muzieknoten getekend, en op de Boekjes heb ik nog een paar Kerstklokjes geplakt. Het Boekje heb ik een beetje omhoog gezet. Ook heb ik nog een beetje sneeuw aangebracht. Dit heb ik ook op de rand van de Kerstmuts en bij de handjes gedaan. De Sneeuw die ik hiervoor heb gebruikt is van Studio Light. 
Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit Kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en tot snel. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...