dinsdag 26 juli 2022

Kerstkaartje!


                            Hallo allemaal,

En nog maar eens een Kerstkaartje gemaakt met de nieuwe Collectie van Dutch doobadoo. Dit Kaartje heb ik gemaakt met de super leuke Build up Caroling Gnome 
                            470.784.143

Als basiskaart heb ik de nieuwe Card Art Slimline Circles gebruikt. Hier heb ik van de cirkels een schudgedeelte gemaakt. Ik heb nog een extra gedeelte achter de basiskaart gemaakt. Dit heb ik gedaan met rood cardstock. 
                             470.784.147


Achter het schudgedeelte heb ik de Kerstbomen van Joy crafts gebruikt. De Nordic Christmas Pine. Het schudmateriaal is Eis-kristall van Viva 

                             6002/1333


De Poinsettia die ik gebruikt heb is een snijmal van Craft emotions. 

                             115633/0432


Het Hekje wat ik naast de Gnome gebruikt heb is van Precious marieke Winter wonderland woode fence. 
                            PM 10050


Het randje, het bolletje van de Muts en de randjes langs de mouwtjes heb ik bewerkt met Fluffy stuff. Verder heb ik overal op de kaart nog sneeuw aangebracht. Dit heb ik gedaan met sneeuw van Studio Light. 

Verder heb ik het Designpapier paper pad Cocktails & Confetti van Creative craftlab gebruikt. 

En als laatste heb ik nog muzieknootjes getekend en een paar sterretjes toegevoegd. 
Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met deze kaart. Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...