zondag 31 juli 2022

Let it snow


                           Hallo allemaal,

Ik ben deze keer weer aan de slag gegaan met de nieuwe Mallen van Dutch doobadoo. 
En ik moet zeggen dat het heel prettig is dat er kerstmallen bijzitten. Nu kunnen we weer heerlijk aan de knutsel met het maken van Kerstkaartjes. Want voor je weet staat de Kerstboom weer in je kamer. Als basiskaart heb ik de Slimline Circles gebruikt. 
                             470.784.147


Ik heb de Kaart horizontaal gebruikt. Van de 2 buitenste cirkels heb ik Kerstballen gemaakt. Deze heb ik geblend met rode disstres inkt.
Van de middelste cirkel heb ik een soort Schudbol gemaakt. Het onderste gedeelte van de Schudbol heb ik er zelf gemaakt. Het Designpapier en de schattige Hondjes komen van de nieuwe Crafty kit X-mas Dogs. 
                         473.005.027


In de Schudbol heb ik gevuld met klein witte rondjes (sneeuw) Deze heb ik gemaakt met een ponsjes. Helaas heb ik er iets te weinig in gedaan 😉 deze rondjes heb ik ook gebruikt  aan de onderkant van de kaart. Ik heb er hier en daar wat bij elkaar geplakt. 

De tekst "Let it snow" in de Schudbol is een snijmal van Joy/Noor Silent night Let it snow.

                              6002/1143


Hopelijk heb ik je weer een beetje kunnen inspireren met dit Kerstkaartje. Wens je nog een hele fijne dag toe en tot snel. Groetjes Ria. 






2 opmerkingen:

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...