woensdag 3 augustus 2022

Kerstkaartje!


                         Hallo allemaal,

Deze keer ben ik aan de slag gegaan met meerdere Mallen van Dutch doobadoo. De basis mal is de nieuwe Card Art Slimline Circles. 
                             470.784.147

Deze heb ik overgetrokken op Designpapier van Dutch doobadoo de Crafty kit X-Mas Dogs. (de rode met stippen) achter dit Designpapier heb ik nog wit Cardstock geplakt. 
                         473.005.027 


De binnenkant heb ik overgetrokken op Craft papier (het bruine papier)  Deze heb ik bewerkt met de nieuwe Slimline Mask Art Chevron en de Slimline Grunge pattern. 
                             479.784.149


.                            470.784.148

Ik ben eerst begonnen met de Mask Art Chevron. Ik heb eerst de Mask met de brede strepen gekleurd met Bruine inkt. Daarna heb ik de Mask met de smalle strepen precies in het midden van de bruine beinkt strepen gelegd. Deze strepen hebt ik om en om ingesmeerd met witte structuurpasta en donker groene mos van cadence. Na het drogen hiervan heb ik nog met een rode Fineliner langs de strepen met pasta lijnen getrokken. Daarna met de Mask Grunge  soort "Sneeuwvlokjes" aangebracht. Deze heb ik ook met witte structuurpasta ingesmeerd. 



De Hondjes zijn uitdrukplaatjes en zitten bij het Crafty kit Designpapier. Het Tekst label is van Home for Christmas Card Toppers. 
                             HFXMAS009

En de leuke kleine Strikjes zijn ook van deze Home for Christmas serie. 

                            HFXMAS026

Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit Kaartje. Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. Groetjes Ria 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Have fun you party animal!

Hallo allemaal, we blijven nog even in het  jungle thema. De afmetingen van de basiskaart zijn 23,5 x 20,5 deze heb ik gesneden ...