zaterdag 6 augustus 2022

Fijne feestdagen!!


                           Hallo allemaal,

Als je eenmaal begint met het maken van Kerstkaartjes lijkt het wel of je niet meer kunt stoppen... zo leuk weer! Deze keer heb ik als basis de nieuwe Shape Art mal Antoinet van Dutch doobadoo gebruikt. 

                             470.784.144


Het Designpapier wat ik gebruikt heb is van Craft O clock warm and peaceful 20,3 X 20,3)
Prachtig papier in de traditionele kleuren. 
                           CC-C48-WF00


Natuurlijk heb ik de super leuke Caroing Build up Gnome van Dutch doobadoo hierbij gecombineerd. Aan de handjes van de Gnome heb ik vingers getekend. 
                           470.784.143


De Gnome heb ik in een rieten krans geplaatst. Deze heb ik gesneden uit Craft papier. Deze krans is een snijmal van Marianne design. Ik heb hem geblend met Bruine inkt en heb ook hier en daar wat sneeuw aangebracht. De sneeuw is van Studio Light. 

De Happy holidays Poinsettia (Kerstroos) is een snijmal van Joy. Deze heb ik ook bewerkt met een beetje sneeuw. Bij de Lange witte sprietjes die er uitsteken heb ik op de  uiteinden een Pareldruppel gemaakt met de 
Pearl Drops van Nuvo 
                             6002/1048

Verder heb ik in de Mask Art Tekst ballon van Dutch doobadoo de Stempel Fijne feestdagen gestempeld. Deze Stempel is van 
Marianne design Klassieke kerstteksten. 
         
                              470.784.138 



                                 CS1068


Als laatste heb ik aan de bovenkant nog een rood Strikje geplaatst. En aan de zijkant een paar rode Plakparelsgeplakt. Ik wens je nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer.
Groetjes Ria. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...