dinsdag 9 augustus 2022

Proficiat!!


                           Hallo allemaal, 

Deze keer heb ik een Kaartje gemaakt met de nieuwe Crafty kit Blauwe bessen van Dutch doobadoo. Ik vind de kit echt super gaaf. De kleuren zijn zo mooiiii... 
                            473.005.028


Ik vond het wel leuk om hier de Build up Caroling Gnome bij te gebruiken. 
                           470.784.143


Als laatste heb ik de Gnome nog een labeltje met tekst in de handen gegeven. Dit is een stempel van Craftemotions     
                           130501/1150 


Hopelijk heb ik je kunnen inspireren met dit Kaartje. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer. Groetjes Ria 


                        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Veel liefs en een dikke kus!

Hallo allemaal, deze keer heb ik de ATC coins van Dutch doobadoo verwerkt op een kaart. Hoe leuk is dat. De maten van de kaart z...